Felanmälan

Är din felanmälan akut – ring 090-71 72 00.

Fler kontaktvägar

Vid brand, olyckor eller inbrott, ring 112.
För att få eller lämna information om olyckor eller kriser, ring 113 13.
Saknar du tv-kanaler eller har du problem med temperaturen i din lägenhet? Läs mer här.

Hantering av personuppgifter vid felanmälan

När du gör en felanmälan behöver du ange personuppgifter för att vi ska kunna kontakta dig. Personuppgifter som behandlas är de som du noterar i formuläret. Läs mer här.

Om felanmälan ej är akut – fyll i formuläret nedan. När du fyller i formuläret nedan behöver du välja ”Lokal” eller ”Bostad” för att hitta din adress. Beskriv ditt ärende så gott du kan. Ju mer information vi har desto enklare blir hanteringen av din felanmälan. 

Om felanmälan gäller ett garantiärenden. Gäller det en ny- eller ombyggd fastighet kan ditt ärende ta längre tid att åtgärda. För att garantin ska gälla på material och utfört arbete är det viktigt att felet avhjälps av den entreprenör som utfört uppdraget. Den fastighetsansvarige tar emot din felanmälan och gör en bedömning om det är ett garantifel som ska hanteras av Balticgruppens projektledare.